Reklamace a vrácení zboží
Mrzí nás, že nejste s objednávkou plně spokojeni.
Pro urychlení vyřízení reklamace prosím vyplňte formulář níže.
Po odeslání formuláře vás budeme co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.
Reklamace se obvykle vyřizují do 30 dnů od doručení zboží.
Všeobecné reklamační podmínky
- Lhůta pro uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak. - Způsob uplatnění
Reklamaci můžete podat prostřednictvím tohoto formuláře, e-mailem nebo poštou na naši adresu. - Vrácení zboží
- Zákazník má právo odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí.
- Zboží musí být vráceno nepoškozené, nejlépe v původním obalu a s kompletním příslušenstvím.
- Peníze za vrácené zboží vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení zboží zpět k nám.
- Náklady na dopravu při vrácení zboží hradí zákazník.
- Práva kupujícího
- právo na bezplatnou opravu zboží,
- právo na výměnu zboží,
- právo na přiměřenou slevu z ceny,
- nebo právo na odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná.
- Doprava vadného zboží
Zboží prosím zabalte pečlivě, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Náklady na dopravu k nám vám budou v případě uznané reklamace proplaceny. - Lhůta pro vyřízení
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění. - Neuznané reklamace
Pokud reklamace nebude uznána (např. z důvodu mechanického poškození zaviněného zákazníkem), budeme vás kontaktovat s návrhem dalšího postupu.