Reklamace a vrácení zboží

Mrzí nás, že nejste s objednávkou plně spokojeni.
Pro urychlení vyřízení reklamace prosím vyplňte formulář níže.

Po odeslání formuláře vás budeme co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.
Reklamace se obvykle vyřizují do 30 dnů od doručení zboží.

    Všeobecné reklamační podmínky

    1. Lhůta pro uplatnění reklamace
      Reklamaci je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak.
    2. Způsob uplatnění
      Reklamaci můžete podat prostřednictvím tohoto formuláře, e-mailem nebo poštou na naši adresu.
    3. Vrácení zboží
      • Zákazník má právo odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí.
      • Zboží musí být vráceno nepoškozené, nejlépe v původním obalu a s kompletním příslušenstvím.
      • Peníze za vrácené zboží vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení zboží zpět k nám.
      • Náklady na dopravu při vrácení zboží hradí zákazník.
    4. Práva kupujícího
      • právo na bezplatnou opravu zboží,
      • právo na výměnu zboží,
      • právo na přiměřenou slevu z ceny,
      • nebo právo na odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná.
    5. Doprava vadného zboží
      Zboží prosím zabalte pečlivě, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Náklady na dopravu k nám vám budou v případě uznané reklamace proplaceny.
    6. Lhůta pro vyřízení
      Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění.
    7. Neuznané reklamace
      Pokud reklamace nebude uznána (např. z důvodu mechanického poškození zaviněného zákazníkem), budeme vás kontaktovat s návrhem dalšího postupu.